Seijun Suzuki (鈴木 清順, Suzuki Seijun) şiddete de yer veren erotik filmlerin yönetmeni olarak tanındı. Melodramdan gangster filmine uzanan geniş bir konu yelpazesini kapsayan filmleri Japon kültürüyle çelişen içeriği nedeniyle ülkenin aydın kesiminin ilgisini çekti. Hayvan Gibi İnsanın Gençliği (野獣の青春, Yajū no seishun) (1963) gangster filmlerinin sıradanlığını, Bedenin Kapısı (肉体の門, Nikutai no mon) (1954) cinselliğin pervasızlığını, Tokyolu Serseri (東京流れ者, Tōkyō nagaremono) (1966) gangster filmlerinin eleştirisini, Kargaşaya Övgü (けんかえれじい, Kenka erejii) (1966) 1930'ların okullarında cinselliğin de bir baskı aracı olarak kullanılmasını, Çingene Ezgisi (ツィゴイネルワイゼン, Tsigoineruwaizen) Japon toplumundaki kuralcılığı ve Sıcak Bulutlar (陽炎座, Kagerō-za) (1981) ise bir çiftin intihar hikayesini ele aldı.
Seijun Suzuki
Bu konuda henüz görüş yok.