Lance Priebe

Kısaca: Usta bir oyun tasarımcısı, sanatçı, mucit ve girişimci olan Lance Priebe'in projeleri için derinlemesine bir anlayışa ve tutkuya sahiptir. Şimdi ise Lance eşi ve üç çocuğu ile birlikte Kandada'da yaşıyor. Lance Priebe 2005 yılında çocuklar için 1 numaralı sanal dünya olan Club Penguin'i kurdu. ...devamı ☟

Usta bir oyun tasarımcısı, sanatçı, mucit ve girişimci olan Lance Priebe'in projeleri için derinlemesine bir anlayışa ve tutkuya sahiptir. Şimdi ise Lance eşi ve üç çocuğu ile birlikte Kandada'da yaşıyor. Lance Priebe 2005 yılında çocuklar için 1 numaralı sanal dünya olan

Club Penguin

'i kurdu. 2007 yılında ortaklarıyla birlikte

Club Penguin

'i

Walt Disney Company

'ye sattı. RocketSnail Lance 1999 yılında çeşitli şirketler ve stüdyolar için online oyunlar ve internet oyunları oluşturmak için hobi olarak

RocketSnail

'i kurdu. Lance 2000 yılında ilk oyunu olan Ballistic Biscuit'i

RocketSnail

tarafından yayınladı. Ama Lance ilgi duyulacak bir şeyler aradığı için 2000 yılında penguenlerin dünyasının kapısını açtı. Ardından 2002 yılında küçük bir oyun olan Mancala Snails ve 2003 yılında da Word Crunch'ı yayınladı. 2007 yılına kadar penguenlerin dünyası ile

RocketSnail

'de uğraştı. 2007 yılında

Club Penguin

'i Walt Disney'e satınca, 2007 ve 2010 yılları arasında Walt Disney'de çalıştı. Ama 2010 yılında

RocketSnail

'e geri döndü. Ve şimdi yeni projeler üzerinde çalışmaya devam ediyor...

RocketSnail

Oyunları * Ballistic Biscuit - 2000 * Experimental Penguins - 2000 * Mancala Snails - 2002 * Word Crunch - 2003 * Penguin Chat 2 - 2003 * Penguin Chat 3 - 2005 *

Club Penguin

- 2005 *

Mech Mice

- ??

Club Penguin

Lance Priebe 1999 yılında kendini oyun yapımcılığına adadı. Ve ilk oyunlarından birisi de 2000 yılında tasarladığı Experimental Penguins'tir. Bu oyun eşi benzeri olmayan, daha önce kimse tarafından tasarlanmamış, tamamen kendine özgü bir oyundu. Bu oyuna çok fazla önem veriyordu Lance. Ama ne yazık ki oyun tanınamayınca 2003 yılında oyunu biraz daha geliştirerek, Penguin Chat 2'yi yayınladı. Bu oyun tamamen aslında Experimental Penguins ile aynıydı. Sadece oyun biraz daha geliştirilmişti. Oyunun takipçileri yine çok fazla artmayınca Lance, 2005 yılında Penguin Chat 3'ü kurdu. Bu

Club Penguin

'in Beta testi olarak internete sunuldu. Ve bu oyun kısa sürede birçok ülkede çocuklar tarafından oynanmaya başlandı. Bu Beta test ünlü olunca Lance asıl oyunu dünya ile tanıştırdı:

Club Penguin

. 2005 ve 2007 yılları arasında

Club Penguin

'i zirveye taşıdı. 2007 yılında

Club Penguin

Walt Disney Company

tarafından satın alındı. Bundan sonraki

Club Penguin

'in yöneticileri

Club Penguin

'i daha da çok geliştirdi ve günümüzde

Club Penguin

, dünyanın en iyi çocuk sanal dünyası oldu. Böylece 14 yıllık bir süre içinde penguenlerin dünyası, bizim dünyamızın en tanınan ögesi oldu.

Mech Mice

Mech Mice

, Lance'in 2011 yılında

RocketSnail

'de başlattığı bir proje.

Mech Mice

, 10 yaş üzeri çocukların oynayabileceği taktik gerektiren, her oyuncunun kendi birimlerini toplayıp takım kuracağı ve takımların da kendi alarında çevrimiçi savaşalar yapacakları bir online oyun olacak. Walt Disney Company Lance, 2007 ve 2010 yılları arası Walt Disney'de çalıştı. Bu süre içerisinde

Club Penguin

'in tasarımlarını, karakterlerini ve diğer ögelerini Walt Disney ekibine tanıttı ve öğretti. Ardından 2010 yılında Walt Disney'den ayrılarak tekrar

RocketSnail

'e geri döndü. Disney'de

Club Penguin

2007 yılında

Club Penguin

,

Walt Disney Company

'ye geçti. Ve hala da Disney stüdyolarında çalışmaları devam ediyor... Hyper Hippo Lance Priebe 2012 yılında yeni tasarladığı

Mech Mice

oyunu ile

Hyper Hippo

stüdyolarına adımını attı. Bu sefer de farelerin dünyasını zirveye taşımaya çalışıyor. Günümüzde hala

Mech Mice

'ın çıkış tarihi belirli değildir. Dış bağlantılar *

RocketSnail

Resmi Web Sitesi
*

Hyper Hippo

Resmi Web Sitesi
*

Mech Mice

Resmi Web Sitesi
*

Club Penguin

Resmi Web Sitesi
* Lance Priebe'nin tarihini anlatan yazı: Lance Priebe

Kaynaklar

Vikipedi

Bu konuda henüz görüş yok.
Görüş/mesaj gerekli.
Markdown kullanılabilir.