Hasan Akay

Kısaca: Prof. Dr. Hasan Akay 1957 Bahçecik, İzmit doğumlu edebiyatçı ve akademisyen. İlk ve orta öğrenimimi bu şehirde tamamladı. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü`nde iki yıl okuduktan sonra (l975-l976) tekrar sınava girerek aynı fakültenin Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü`ne geçti (l977) ve buradan mezun oldu (l98l). Özel Yıldız Lisesi`nde Türkçe ve edebiyat öğretmenliği (l98l-l983), İstanbul Üniversitesi Orman Fakültesi`nde Türkçe Dili Okutma ...devamı ☟

Prof. Dr. Hasan Akay 1957 Bahçecik, İzmit doğumlu edebiyatçı ve akademisyen. İlk ve orta öğrenimimi bu şehirde tamamladı. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü`nde iki yıl okuduktan sonra (l975-l976) tekrar sınava girerek aynı fakültenin Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü`ne geçti (l977) ve buradan mezun oldu (l98l). Özel Yıldız Lisesi`nde Türkçe ve edebiyat öğretmenliği (l98l-l983), İstanbul Üniversitesi Orman Fakültesi`nde Türkçe Dili Okutmanlığı yaptı (1983). 1989`da mezun olduğu bölümden doktora derecesi aldı. Askerlik dönüşü, Mimar Sinan Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Türk Edebiyatı Anabilim dalında öğretim görevlisi ve öğretim üyesi olarak çalıştı. 1998`de doçentlik unvan ve yetkisini kazandı. Daha sonra Sakarya Üniversitesi`nde profesörlük ünvanını kazandı.Halen bu üniversitede öğretim görevlisidir.

Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Yeni Türk Edebiyatı Kürsüsü`nde Prof. Dr. Mehmet Kaplan`ın yönetiminde doktora çalışmasına başladı. Önce, "Ceride-i Havadis ve William Churchill" üzerinde bir araştırma yaptı. Seminer derslerinde takdim ettiği bu çalışmadan sonra asıl doktora konusu belirlendi. Prof. Dr. Mehmet Kaplan yönetiminde başladığı "Cenab Şahabeddin`in Şiirleri Üzerinde Bir Araştırma" adlı doktora çalışmasını, hocasının vefatı üzerine Prof. Dr. Zeynep Kerman yönetiminde tamamladı (1989). Üniversiteye intisap ettikten sonra yaptığı bilimsel araştırma ve incelemelerden büyük bir kısmı çeşitli dergilerde (Türk Dili, Türkiyat Mecmuası, Türkiyat Araştırmaları Dergisi, M.S.Ü. Fen- Edebiyat Fakültesi Dergisi, İlmi Araştırmalar, Bir-Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, Türk Edebiyatı, İstanbul Araştırmaları Dergah, Kültür Dünyası, İnsancıl, , Türk Edebiyatı, Türk Dili ve Edebiyatı Dergisi, E Dergisi, Hürriyet-Gösteri) çıktı. Makaleler yanında, eleştiri, tahlil, yorum, deneme, günlük, şiir ve -T.S.Eliot, J.Joyce, I.C.Hungerland, G.N.Leech gibi şair, yazar ve bilim adamlarından- çeviri gibi başka birtakım çalışmaları da çeşitli sanat edebiyat dergilerinde yayımlandı. Yaptığı araştırmalardan bir kısmı kitap olarak da yayınlanmıştır.

Akay, orta öğrenim yıllarında arkadaşlarıyla birlikte çıkardığı Dönüş dergisiyle yazı hayatına atıldı. Sedir dergisinin yazı işleri görevini üstlendi (1980). 1983 yılında Suffe Şiir Ödülü`nü M. Özçelik ile paylaştı. Bazı gazetelerde Sanat-Edebiyat sayfaları düzenledi. Sedir, Milli Gençlik, Türk Edebiyatı, Hisar, Cemre, İlim ve Sanat, Diriliş, Dergah, Yedi İklim gibi dergilerde, şiir, inceleme, çeviri, deneme, hikaye, tahlil çalışmaları yayımlandı.

Yayınları

Kitaplar



  • Fatih`ten Günümüze Şairlerin Gözüyle İstanbul, 2 Cilt, İstanbul 1997, 1006 s.
  • Servet-i Fünun Şiir Estetiği, İstanbul 1998, 344 s.
  • Yeni Türk Şiirinin Kurucularından Cenab Şahabeddin, İstanbul 1998, 176 s.
  • Yeni Türk Şiirinin Kurucularından Tevfik Fikret, İstanbul 1998, 176 s.
  • Evrak-ı Eyyam(Cenab Şahabeddin/ Metin neşri), İstanbul, Mayıs 1998, 301 s.
  • Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında Yeni Fikirler, İstanbul 1998, 410 s.
  • Cenab Şahabeddin`in Şiirleri Üzerinde Stilistik Bir Araştırma, İstanbul 1998, 587 s.
  • (“Edebi Tenkit” dalında Türkiye Yazarlar Birliği Ödülü, 1998).
  • İslami Terimler Sözlüğü, İstanbul 2005, 526s.
  • Cumhuriyet Döneminde Bilinen Bilinmeyen Şaheserler Antolojisi (Sedat Umran - Hasan Akay), İstanbul , 220s.
  • Şaheser Çocuk Şiirleri Antolojisi (Sedat Umran- Hasan Akay) İstanbul, 128 s.
  • Şiiri Yeniden Okumak (Bir Yapıçözümleme Girişimi), İstanbul 2003, 292 s.
  • Rübab-ı Şikeste/Tevfik Fikret (A.Uçman`la), İstanbul 2005.
  • Kare-Deniz (Behçet Necatigil Şiiri Üzerine) , İstanbul 2006, 184 s.
  • Şiir Alametleri, İstanbul 2006, 220 s.


Şiir Kitapları



  • Gokkusagi Alnim, İstanbul 1983.
  • Ay Dervişleri, İstanbul 1992, 148 s.
  • Savaş Görmüş Çocukların Şiiri (l993);
  • Ebru Şiirleri, İstanbul 200l, 138 s.


Makaleler



  • “Dilin Dili Ve Şiirin Dili”, İlmi Araştırmalar, Sayı: 2, İstanbul 1996, S. 13-28.
  • “Şiir Dili Ve Türk Şiir Dilinde Leke”, İlmi Araştırmalar, Sayı: 3, İstanbul 1996, S. 7-18.
  • “Şiirde Eski Ve Yeni Meselesi”, İlmi Araştırmalar, Sayı: 4, İstanbul 1996, S. 7-28.
  • “Üç Süleymaniye“, Bir-Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, Sayı:4, İst. 1995, s.7-28.
  • “Doğrandıkça Artan Ekmek:Metinler Ve Ölümsüz Gül Metni“, Dergah, Sayı: 77, Temmuz 1996, S.14-15.
  • “Oryantalist Bakış Açısı, Postmodernizm Ve Türk Aydınları“, Bir-Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, Sayı:5, İstanbul 1996, S. 7-25 (ayrı basım).
  • “Yeni Hayat`ın Ötesi Var Mı? “, Hürriyet- Gösteri, Sayı: 189, Ağustos 1996, s. 58-68.
  • “Antolojiler: Şiirin Güldesteleri“, Bir-Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, Sayı:6, İstanbul 1996, s. 7-32 (ayrı basım).
  • Şiirin Anlattığı Şeye Dönüşmesi: Aşkı Ve Ölümü, İlmi Araştırmalar, Sayı: 5, İstanbul 1997, s. 7-39.
  • “Ömer Seyfeddin`in İdeal Ülkesi: Kızılelma Neresi? “, Türk Dili, Sayı: 546, Haziran 1997, s. 581- 591.
  • “Cenab Şahabeddin`in Güzellik Felsefesi“, Türkiyat Mecmuası, C.XX, İstanbul 1997, s. 13-35 (ayrı basım).
  • “Tarih-i Kadime Dair Aykırı Ve Neşeli Bir Şerh“, Bir-Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, Sayı:8 , İstanbul 1997, s. 13-31 (ayrı basım).
  • “Cenab Şahabeddin`in Aşk Felsefesi“, M.Ü. Fen Edebiyat Fakültesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Mehmet Akalın Armağanı), Sayı:8, İstanbul 1997, s. 15-30.
  • “Haşim`in Yollar`ına Kem Gözle Bakan Şair“, Dergah, Sayı: 92, Ekim 1997, s.11,21-22.
  • “Anlatılar Ve Ölüm“, Hürriyet- Gösteri , Sayı: 201, Ekim-Kasım 1997, s. 64-65.
  • “Haşim`in Yollar`ını Yeniden Okumak“, Dergah, Sayı: 94, Aralık1997, s. 7-9.
  • “Mürşidi Hayatı Arayan Postmodern Derviş Tipi: Osman”, Dergah, Sayı: 96, Şubat 1998, s. 7-9.
  • “Modern Türk Şiirinde Üç Ölüm Daveti“, Dergah, Sayı: 97, Mart 1998, s. 7-9.
  • “Bir Şairin Son Arzusu“, Türk Dili ve Edebiyatı Dergisi, C.XXVII, 1997, s. 1-21 (ayrı basım).
  • “Adı İstanbul Olana€¦“, İstanbul Araştırmaları, sayı: 7, Güz 1998 (İstanbul -Ekim 1998), s. 111-123.
  • “Servet-i Fünun Döneminde İntihar Arzusu: Mavi Uçurum“, Bir-Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi, sayı: 9-10, Mart 1999. s. 41-48 (ayrı basım).
  • “Modern Türk Şiirinde Zen-Budizm Düşüncesinin Etkisi“, İnsancıl, sayı: 112, Şubat 2000, s. 43-47.
  • “Haluk`un Amentüsündeki İnsanlık İdealine Dair“, İlmi Araştırmalar, sayı: 9, İstanbul 2000, s.23-32 (ayrı basım).
  • “Mai Deniz`in Siyah Yüzü“, Dergah, Sayı: 125, Temmuz 2000, s. 7-8, 21-22.
  • “Cumhuriyet Dönemi Türk Şiirinde Bir Çığlık: Arkasından“, M.S.Ü. Fen-Edebiyat Fakültesi Dergisi, sayı: 3, Kasım 2000, s. 37-41 (ayrı basım).
  • "Bir Okuma Yöntemi Olarak Yapıbozuculuk ve a€˜Aks-i Sada` Şiirini Yeniden Okumak, Hürriyet-Gösteri, sayı: 226, Mart 2001, s. 66-71.
  • “Modern Şiir Uzayında Bir “Düş Yorgunu”, E Dergisi, sayı: 28, Temmuz 2001, s. 70-72.
  • “Modern Türk Şiirinde Çarpıcı Bir İlişki: Elektriğe İlan-ı Aşk”, İlmi Araştırmalar, sayı: 12, İstanbul 2001, s. 7-16 (ayrı basım).
  • “Orhan Veli`nin Dayanılmaz Çığlığı: Deli Eder İnsanı Bu Dünya”, Hürriyet-Gösteri, sayı: 233, Aralık 2001, s. 22-29.
  • “a€˜Çankırı Hapisanesinden Mektuplar -2-“ Şiirinin Işığında Nazım Hikmet ve Gazali”, Hürriyet-Gösteri, sayı: 235, Şubat- Mart 2002, s. 34-49.
  • “Safahat`ın a€˜Önsöz`ü: Demokrat Bir Estetiğin a€˜Mukaddime`si”, Hürriyet-Gösteri (Dosya: Doğumunun 120 Yılında a€˜İnanmış Şair` Mehmet í‚kif Ersoy), sayı: 247, Nisan 2003, s. 72-79.
  • “Cahit Zarifoğlu`nun Gizli Ülkesi: İstanbul”, Cahit Zarifoğlu- Yürek Safında Bir Şair, haz. Alim Kahraman, Kaknüs Yay., İstanbul, Haziran 2003, s. 301-305.
  • “Sanatta Hüsn-i Talil Meselesi, Türk Dili, sayı: 541, Ocak 1997, s. 90-97.
  • “Şairler Ve Şehr-i Azam: İstanbul, Kitap Dergisi, sayı: 86, Şubat-Mart 1997, s. 56-62.
  • “Yeni Türk Edebiyatında Amentüler/1/ Halukun Amentüsü, Dergah, sayı: 86, Nisan 1997, s. 9-10, 20-21.
  • “Yeni Türk Edebiyatında Amentüler/2/ Diriliş Neslinin Amentüsü, Dergah, sayı: 87, Mayıs 1997, s. 7-8.
  • “Relativist Düşünceden Postmodernizmin Amentüsüne, Yedi İklim, sayı: 86, Mayıs 1997, s. 41-51.
  • “Yeni Türk Edebiyatında Amentüler/3/ İsmet Özel`in Amentüsü, Dergah, sayı: 88, Haziran 1997, s. 9-10, 22.
  • “Bir Ebrudur Yaşamak, Kültür Dünyası, sayı: 2, Haziran 1997, s. 69.
  • “Yeni Türk Edebiyatında Amentüler/4/ Postmodern Ya Da Sanal Amentü, Dergah, sayı: 89, Temmuz 1997, s. 9-10, 21.
  • “Bir Alemdir Ebrular, Kültür Dünyası, sayı: 3, Temmuz 1997, s. 73-76.
  • “Sanatkarlık Gelenek Ve Gaddarlık, Kitap Dergisi, Temmuz-Ağustos 1997, sayı: 88, s. 13-15.
  • “Tanzimat`tan Sonraki Değişim ve Comte`un Mektubu, Kültür Dünyası, sayı: 11, Mart 1998, s. 18-22.
  • “Marbling is Another World, Colors Dancing on Water (prepared by: Hikmet Barutçugil, preface: Annemarie Schimmel), İSKİ Publications: 32, İstanbul 2000, p. 65-75; s. 83-93.
  • “Bir Okuma Yöntemi Olarak Yapıbozuculuk ve a€˜Aks-i Sada` Şiirini Yeniden Okumak, Hürriyet-Gösteri, sayı: 226, Mart 2001, s. 66-71.
  • “Sözsüz İletişim İçin Yeni Bir Alfabe/ Somut Şiir Ya Da Görsel şiir -1“, Hürriyet-Gösteri, sayı: 253, Kasım 2003, s. 76-84.
  • “Sözsüz İletişim İçin Yeni Bir Alfabe/ Somut Şiir Ya Da Görsel şiir -2 / Bir Örnek: Tarık Günersel`in a€˜Bir Bakışmanın Hikayesi` Şiiri“, Hürriyet-Gösteri, sayı: 254, Aralık 2003, s.72-78.
  • “Necatigil``in a€˜Evlilik` Şiirini Yeniden Okumak/ Yalnızlıklar Fraktali: Evlilik””, Hürriyet-Gösteri, sayı: 255, Ocak 2004, s. 42-50.
  • “Behçet Necatigil`in Yeni Türk Şiirinde Yaptığı `Çıkartma”, Şiiratı- Yaz Kitabı, (Ağustos) 2004, s.14-27.
  • “Piyano Eşliğinde Romantik, Estetik Ve Erotik Bir Gösteri/ Cemal Süreya`nın “Striptiz” Adlı Şiirini, Cenab Şahabeddin`in “Yakazat-ı Leyliyye“ ve Yahya Kemal`in “Endülüs`te Raks” Bağlamında Yeniden Okumak”, Hürriyet-Gösteri, sayı: 262, Eylül 2004, s.78-89.
  • “Adı Kötüye Çıkmış Bazı Sözcükler ve İkinci Yeni Şiiri”, Hürriyet-Gösteri, sayı: 266, Ocak 2005, s.38-42.
  • “Sait Faik`in Metinlerindeki Gerçek ve Gerçeklik Durumları Üzerine”, Hürriyet-Gösteri, sayı: 267, Şubat 2005, s.28-34.
  • “Nazım Hikmet`in a€˜Bu Bahçe` Rubaisini Yeniden Okumak”, Şiirin Kıyı Dili / Homeros İnceleme Ödülü 2005, hazırlayan: Veysel Çolak, İzmir Mart 2005, s.5-34.
  • “Cins Bir Hikayeci ve (C)insanlık Durumu”, Ölümünün 50. Yılında Sait Faik Abasıyanık`ı Anma Günleri 18-19 Ekim 2004/ Bildiriler, Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü Yayınları, Sakarya 2005, s.24-33.
  • “Yollar`da Kalan İzler / Ahmed Haşim`in “Yollar” Adlı Şiirini Yeniden Okumak”, Şiiratı, Bahar Kitabı, Temmuz 2005, s. 16-40.
  • “Hakikat Peşinde Koşan Şiirin Trajik Kahramanı Tevfik Fikret” (Fikret`in 90. Ölüm Yıl Dönümü Dolayısıyla), Hürriyet-Gösteri, sayı: 273, Eylül 2005, s.46-56.
  • “Mensur Şiirler`de `Düzyazılmış-Şiir`den İzler (Modern Türk Edebiyatında Mensur Şiirin Yüz Göstermesi: Aloysius Bertrand`ın Gaspard De La Nuit`si İle Halid Ziya`nın Mensur Şiirler`i Arasında Bir Karşılaştırma)”, Journal Of Turkısh Studıes/ Türklük Bilgisi Araştırmaları, Orhan Okay Armağanı -I-, Harvard Üniversitesi Yakındoğu Dilleri ve Medeniyeteri Bölümü Yay., Volume 30/ I, 2005. s.75-95.
  • “Siyah Senfoni/ Servet-i Fünun Şiirinde Batı Müziğinin Etkisi Üzerine”, Türk Edebiyatı, sayı: 390, Nisan 2006, s.56-60.
  • “Aynı Şiirin Farklı Çevirilerine Eleştirel Bir Bakış (Hammer Ve Rückert`in Mevlana`nın Divan-ı Kebir`inden Almanca`ya Yaptıkları Çeviriler Üzerinde Çeviribilim Açısından Eleştirel Bir Karşılaştırma” (İlyas ÖZTÜRK ile) Dilbilim, Dil Öğretimi ve Çeviribilim Yazıları, hazırlayanlar: Cemal Yıldız- Latif Beyreli, Pegem A Yayıncılık, C.I, Ankara, Mayıs 2006, s. 595-612.
  • “Modern Türk Şiirinin Ustaları-1- “Şair, Don Juan, Derviş/ Cenab Şahabeddin`in Kimliği, Eseri Ve Değeri”, Merdivenşiir, sayı: 9, Temmuz-Ağustos 2006, s. 72-92.
  • “Postmodernizmin Kötü Huylu Bir Virüs Olarak Portresi”, Türk Edebiyatı, sayı: 394, Ağustos 2006, s. 46-49.
  • “Görsel Şiir Üzerine Fantastik Yorumsamalar: Yüz`de Yüz Okuma Girişimi”, Hürriyet-Gösteri, sayı: 282, Temmuz-Ağustos 2006, s.24-25.


Bildiriler



  • “Cenab Şahabeddin Anılmaya Değer mi?”, Ölümünün 60. Yıldönümü Münasebetiyle Cenab Şahabeddin`i Anma Toplantısı, Bayazıt Devlet Kütüphanesi Konferans Salonu, 11 Şubat 1994.
  • “Adı İstanbul Olan...”, Edebiyatımızda İstanbul Sempozyumu, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür İşleri Daire Başkanlığı, Tarık Zafer Tunaya Kültür Merkezi 28 Şubat - 1 Mart 1998.
  • “Modern Türk Şiirinde Zen Budizm Düşüncesi Ve Şiir a€˜Toz`u”, Sedat Umran Günleri İstanbul Kültür Merkezi., 14 Mayıs 1998.
  • “Bilinmeyen Bir Dili Konuşmak: Ebru ve Şiir”, İstanbul Üniversitesi Öğrenci Kültür Merkezi`nce Düzenlenen “Ebru Şöleni”nde sunulan bildiri. 14 Mayıs 2001.
  • “Yeni Türk Edebiyatında Poetikalar” (Seminer, SAÜ Fen-Ed. Fak. TED Seminer Salonu, 7 Haziran 2003).
  • “Sait Faik`in Türk Edebiyatındaki Yeri”, Ölümünün 50. Yıl Dönümünde Sait Faik`i Anma Programı, SAÜ Fen-Edebiyat Fakültesi, Süleyman Demirel Kütüphanesi Toplantı Salonu, 12 Mayıs 2004.
  • “Sait Faik`in Metinlerindeki Gerçek ve Gerçeklik Durumları Üzerine Bazı Yorumlar”, Sait Faik`i Anma Günleri Bildirileri 18-19 Ekim 2004, Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2005.
  • “Tevfik Fikret ve Türk Şiiri”, Ölümünün 90. Yılında Tevfik Fikret`i Anma Toplantısı, İstanbul Kültür Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi, Konferans Salonu, 7 Aralık 2005.


Çeviriler



  • “İçi Boş Adamlar” (Thomas Stearns Eliot`tan çeviri, şiir), Türk Edebiyatı, sayı: 154, Ağustos 1986, s. 56-57.
  • Sokaktakiler (1988 Nobel Edebiyat Ödülünü alan Necip Mahfuz`dan çeviri, roman), İnsan Yayınları, İstanbul 1989, 315 S.
  • “Her Gün Duyduğum” (James Joyce`tan çeviri, şiir), Diriliş, Dönem:7, 6 Nisan 1990, sayı: 90, s. 10.
  • “Şiir Yorumu” (I.C.Hungerland`dan çeviri), Türk Dili, sayı: 507, Mart 1994, s. 205-211.
  • “Dilin Yaratıcı Kullanılışı” (Geoffrey N. Leech`ten çeviri), M.S.Ü. Fen/Edebiyat Fakültesi Dergisi, Sayı: 2, Ocak 1995, S. 7-21.


Aldığı Ödüller



  • Edebi tenkit dalında, Cenab Şahabeddin`in Şiirleri Üzerinde Stilistik Bir Araştırma (Kitabevi Yayınları, İstanbul 1998, 587 s.) adlı eseriyle 1998 TÜRKİYE YAZARLAR BİRLİÄžİ ÖDÜLÜ ödülünü almıştır (Şubat 1999).
  • 2005 yılında Homeros Bir Şiir İnceleme birincilik ödülünü Necmi Selamet`le paylaştı.


Kaynaklar

Vikipedi

Bu konuda henüz görüş yok.
Görüş/mesaj gerekli.
Markdown kullanılabilir.

Akay
7 yıl önce

ve yargıç Erdil Akay, Türk diplomat Ezel Akay, Türk yönetmen Gürsel Akay, Türk sırıkla yüksek atlamacı Hasan Akay, Türk yazar Miray Akay, Türk dizi ve sinema...

Hasan
3 yıl önce

Hasan aşağıdaki anlamlara gelebilir: Hasan Akay Hasan bin Ali, İslâm peygamberinin torunu Hasan Bozer Hasan Cemal Hasan Dinçer Hasan Ekinci Hasan Eren...

Hasan ibn Ali, Abdülbaki Gölpınarlı, Ahiret, Akide, Ali, Ali bin Ebu Talib, Ali bin Ebu Talip, Allah, Arapça, Cihad, Ebu Bekir
Ezel Akay
3 yıl önce

Ezel Akay (d. 20 Ocak 1961, Kastamonu), Türk oyuncu ve yönetmendir. İnegöllü bir aileden gelen Akay, banka memuru olan babasının görevi sebebiyle Kastamonu'da...

Ezel Akay, 1961, 1996, 2001, 2004, 2006, Amerika, Beyazıt í–ztürk, Boğaziçi Üniversitesi, Demet Akbağ, Derviş Zaim
Onur Akay
7 yıl önce

Onur Akay (d. 28 Nisan 1977, Ankara), Türk sanat müziği ses sanatçısı, bestekâr, şair, yazar, sunucu ve oyuncudur. Onur Akay, İstanbul Üniversitesi Devlet...

9 Kere Leyla
3 yıl önce

Ceylan - İlyas Hasan Eflatun Akay - Bertan Çelikkol - Kerime Obenik - Bimen Zartar - Dayı Reşit Berker Enhoş - Arda Cartı - ^ "Ezel Akay'dan Demet Akbağ'lı...

Ateşteyim
7 yıl önce

Fotoğraf: Hasan Hüseyin Perküsyon: Aydın Karabulut, Cem Erman, Ferruh Yarkın Soprano Saksofon: Volkan Şanda Stüdyo: İstanbul Gelişim Tonmeister: Ender Akay Tonmeister...

Yıldızlar Kuşandık
3 yıl önce

İlter Müzik: Grup Yorum Mastering: Michael Schwabe Mixler: Ömer Avcı, Hakan Akay, Eliot Bates Kapak Fotoğrafı: Baran Özdemir Solo Vokal: Ufuk Lüker Solo Vokal:...

Yıldızlar Kuşandık, Grup Yorum
Zeynettin Maraş
3 yıl önce

büyük bir çıkış yaptı. "Gizli Aşk Bu", "Hasretim Sana" ve sözleri Onur Akay'a ait olan "Seni Beklerken" isimli besteleri ile bilinmektedir. Anladım Sonbaharın...