Cryengine 3

Kısaca: CryEngine 3 Crytek'in 14 Ekim 2009 tarihinde satışa sunduğu bir oyun motoru (oyun geliştirme yazılımı)'dır. ...devamı ☟

CryEngine 3
CryEngine 3

CryEngine 3 Crytek'in 14 Ekim 2009 tarihinde satışa sunduğu bir oyun motoru (oyun geliştirme yazılımı)'dır. Crytek, 11 Mart 2009'da 25 Mart'dan 27 Mart'a kadar devam eden 2009 Game Developers Conference'da CryEngine 3'ü tanıtabileceğini duyurmuştur. Yeni motor, Microsoft Windows, PlayStation 3 ve Xbox 360'ta kullanılması için geliştirilmektedir. 1 Haziran itibariyle Crytek tarafından, CryEngine 3 oyun motorunu kullanan Crysis 2'nin geliştirilmekte olduğu resmen duyurulmuştur. Bir teaser yayımlanmıştır. Crytek ayrıca kullanımı ücretsiz bir sürümü üzerinde çalışmaktadır. Oyun Motoru Ayrıntıları Motor birçok gelişmiş grafiksel, fiziksel ve animasyon teknolojilerinin yanı sıra birçok oynanış artırımlarını kapsamaktadır. Özellikler * Sandbox (Kum kutusu) düzenleyicisinde tüm platformlar üzerinde eş zamanlı WYSIWYG özelliği * Sandbox editöründe tüm platformlar üzerinde sıcak güncelleştirmeler * Akıcı görüntüler * Bütünleşik bitki örtüsü & arazi örtü üretim sistemi * Gerçek zamanlı yumuşak tanecik sistemi & bütünleşik FX düzenleyicisi * Yol & nehir araçları * Araç oluşturucusu * Çok çekirdekli işlemci desteği * Gerçek zamanlı dinamik (devingen, değişken) küresel aydınlatma * Ertelenmiş ışıklandırma * Doğal ışıklandırma & devingen yumuşak gölgeler * Hacimsel, katma & görüş uzaklığı sisleri * Normal haritalar & paralaks oklüzyon haritası * Ekran Boşluğu Çevre Oklüzyonu * "Aşmış Gölge" teknolojisi * Göz uyarlaması & yüksek dinamik erim ışıklandırması * Motion blur & Alan derinliği ölçeği * Kişi animasyon sistemi * Kişi bireyselleştirme sistemi * Parametrik iskelet animasyonu * Procedural motion warping & IK çözeltisi * Yüz animasyon düzenleyicisi * Yeraltı dağılımı * Yapay zeka düzenleme sistemi * Değişken kılavuz * Otomatik yerbulma ağı üretimi * Doğal dünya etkilerii * Gün sistemi CGI nitelik zamanı * Yüksek kalitede üç boyutlu su * Devingen hacimsel ışık ışınları & aydınlık etkileri * Hareketli çevre * Bütünleşik çok kullanımlı fizik motoru * Etkileşimli & yıkılabilir çevreler * Halat fiziği * Başarım (Performans) analiz araçları * Sandbox geliştirme katmanları * PolyBump * Çevrimdışı render * Kaynak derleyici * Veri girişli ses sistemi * Oyun içi karışım & profilleşme * Devingen sesler & etkileşimli müzik * Çevre sesleri * Animasyonlarda eksiksiz anahtar kafes sesler * Ses havası

Bu konuda henüz görüş yok.
Görüş/mesaj gerekli.
Markdown kullanılabilir.